Menu

Řešení od ITS mezi finalisty IT projektu roku!

Česká asociace manažerů informačních technologií (CACIO) každoročně organizuje soutěž IT projekt roku, jejímž cílem je ocenit nejlepší projekty vývoje, zavedení informačních technologií, kvalitu a přínosy IT projektů. Účast v soutěži je umožněna jednotlivcům, podnikům, institucím, korporacím, spolkům a sdružením či jakýmkoliv jiným subjektům včetně organizací státní správy.

V letošním 22. ročníku soutěžily velmi silné projekty a máme radost, že řešení EFORMS z vývojářské dílny ITS pro klienta Tesco vytvářené v těsné spolupráci s kliente, bylo vybráno do úzkého okruhu finalistů. Toto umístění nás samo o sobě moc těší a zvláště si pak ceníme čestné ceny Ing. Jiřího Poláka „Za inovativní a velmi úspěšný přístup k adaptaci nových technologií“, která putovala do rukou zástupců společnosti ITS v rámci galavečera, který proběhl koncem března.

A s čím, že jsme to v této soutěži uspěli?

Projekt EFORMS

Projekt EFORMS byl iniciován za účelem zefektivnění HR procesů pro zaměstnance společnosti Tesco v regionu centrální Evropy (Česko, Slovensko, Maďarsko), kde Tesco aktuálně zaměstnává 40 tisíc zaměstnanců. Cílem bylo, aby sami zaměstnanci mohli komunikovat s HR oddělením prostřednictvím samoobsluhy HR formulářů, dostupné odkudkoliv z Tesco prostředí a i internetu – rychle, pohodlně, intuitivně a s responzivním designem. Řešení též bylo třeba navrhnout tak, aby splňovalo veškeré bezpečnostní a legislativní požadavky v čele s GDPR, s ohledem na citlivé osobní údaje zaměstnanců.

Zaměstnanci nyní mohou provádět úkony samostatně, což výrazně snižuje náklady, podstatně urychluje proces zpracování požadavků a uvolňuje vedoucí pracovníky prodejen pro řízení provozu. Kromě aktivních zaměstnanců samotných mají samoobsluhu dostupnou i maminky na mateřské a zaměstnanci v dlouhodobé pracovní neschopnosti.

Dodaný nástroj přinesl nejen zrychlení procesů, ale také neuvěřitelnou flexibilitu díky univerzálnímu nastavení workflow formulářů a automatizaci některých procesů. Celý proces je transparentní pro zaměstnance i Tesco a komunikace se zpracovateli probíhá hladce. Portál díky své intuitivnosti ovládání a snadné přístupnosti (z jakéhokoliv pracovního i soukromého chytrého zařízení – tabletu, PC nebo telefonu 24/7) začal být masově využíván zaměstnanci bez nutnosti jakýchkoliv nákladů na extra proškolení a máme na něj velice pozitivní zpětnou vazbu. Tento projekt se ukázal být skutečným krokem vpřed v oblasti HR technologií Tesco.

Společnost Tesco, jako jeden z předních obchodních řetězců v regionu střední Evropy obslouží v České republice, Slovensku a Maďarsku miliony zákazníků každý týden v prodejnách i online. Projekt elektronického zpracování personálních dokumentů zaměstnanců přinesl výrazné zjednodušení procesů v řízení personálně administrativních záležitostí, čímž umožnil téměř 40 000 zaměstnancům na Tesco prodejnách, v distribučních centrech i centrálách v jednotlivých zemích věnovat svoji pozornost obsluhování zákazníků namísto neefektivního procesu, vyžadujícího osobní interakci či návštěvu HR oddělení. Projekt funguje na bázi jednoduchého webové rozhraní, jeho obsluha je velmi snadná a intuitivní a je k dispozici kdykoliv, čímž zvýšil efektivitu a transparentnost a snížil náklady v řízení a správě personálně administrativních záležitostí.

Co dalšího si přečíst

Podívejte se na další aktuality ze světa IT a dění ve společnosti ITS

Praktická příručka bezpečného chování v kybersvětě od NÚKIB

Audit kybernetické bezpečnosti - klíč ke skutečné ochraně dat

Hledáte partnera pro vaše IT?

Neváhejte se na nás obrátit.

Michal Šon

Michal Šon

Ředitel sekce pro klíčové zákázníky

Anna Říhová

Anna Říhová

Business Development Manager

Jan Šafrata

Jan Šafrata

Business Development Manager

Přihlašte se k našemu newsletteru